Díjakról és levelekről......


FFGtől érkezett
Szilvamagtól érkezett








Kedves Naplóm!

Az utóbbi napokban meglehetősen  furcsa dolgok történnek: tegnap és ma két nagyon kedves barátnőmtől üzenetet kaptam . Nevezetesen egy díjat és néhány kérdést mellé, valamit egy csomó utasítást, miszerint virtuálisan zaklassak blogereket engem érdeklő kérdésekkel.
(Ez része sima ügy , és ezt még értem is )
Csak az a gond, hogy nem nagyon értem miért kaptam?
Tudniillik a blog indítási kísérlet a hülye template-ek ,html-ek meg egyéb frusztráló virtuális kütyük miatt totális káoszba fulladt, és inkább fognék kezet a Loch Ness-i szörnnyel, minthogy azoknak az izéknek akár a közelébe is menjek.
Vagy benn ragadtam a Mátrixba és nem tudok róla? ( fehér nyulat azóta sem láttam, de egy yorkit  folyamatosan követek igaz nem mindig önszántamból bár,ebben a mai világban sohasem tudhatja biztosan az ember)
Hát ha mégis így lenne,azt hiszem egy webrabszolgát is küldhetne valaki, mert különben elég nagy bajban vagyok.
Mivel mindketten nagyon kedvesek számomra, nemcsak az illem és a megtiszteltetés, hanem öröm is, hogy   gondoltak rám sarkallt arra, hogy az alábbi kedves levelekben válaszoljak a kérdéseikre .
(Közben ezerrel igyekeztem úgy tenni, mint aki képben van, hogy miről is van szó )



Drága Szilvamag, kedves Szilviám!

Nagy örömmel és büszkeséggel tölt el, hogy gondoltál rám és megajándékoztál ezzel a díjjal.
Bár nem egészen tudom mivel érdemeltem ki, de szeretném ezúton megköszönni neked eme hatalmas figyelmességet. (alig jutok szóhoz, mint Halle Berry az Oscar-gálán)
De remélem te azért jobb állapotban vagy, mint én . A vizsgaidőszakon és a festésen talán túljutva, szinte látom magam előtt a képet, hogy a napernyő árnyékában limonádét szürcsölgetve olvasol valamit éppen.
Idilli kép mindenesetre, és bízom benne, hogy így is telik majd a nyarad.
Sok pihenésre és kikapcsolódásra van szükséged, hiszen zsúfolt volt számodra az elmúlt időszak.
És tényleg: hogyan sikerült megóvni a könyveidet a festés alatt? Remélem semmi bajuk nem lett a drágaságoknak.
Annyi mindent kérdeztél tőlem, hogy alig bírok válaszolni rá.
De megpróbálom azért :




  • Férjed, kedvesed, szüleid, barátaid, szomszédjaid, munkatársaid,  tudják, hogy blogot írsz? Mit szólnak hozzá?

  • Szinte mindenki tud a környezetemben a blogról és ennek igen egyszerű oka van: amikor az első template-ot próbáltam beilleszteni akkor otthon visítottam, mint akit nyúznak, amikor a nyolcadikat sem sikerült akkor a munkahelyemen.( a többi kb. 15 emberről nem is beszélve akit Facebookon, emailben és telefonon nyúztam segítségért)  Muszáj volt épkézláb magyarázatot adni, hogy miért vagyok kissé nyűgös. Így szinte mindenki tudomást szerzett róla.
    Támogatnak és örülnek, hogy végre rászántam magam. 
    ( Bár senki sem mondta, de lehet benne olyan is, hogy addig sem nekik mondom)
    • Miért kezdtél el blogolni?
    Ha elviccelhetném ezt a kérdést akkor szimplán bevallanám, hogy azért vágtam bele, hogy büntetlenül és 
    névtelenül nyünnyöghesem bele az éterbe a diétám kínjait és a ebem felől érkező atrocitásokat, mindezt a könyvmániámmal takargatva. De mivel ennél azért több oka is volt így, teljesen komolyan a válaszom a következő: mert szerettem volna kipróbálni képes vagyok-e rá?

    • Milyen szerepet tölt be az életedben a blogod?
    Kicsit terápiás jellege van számomra a blogomnak.  Jólesik látni a könyvélményeimet leírva és összeszedve egyben, valamint segít levezetni az idegesítő tényezőket az életemben.(egészen pontosan az ebet, és a Snickers deficitet)

    • Ha felkérnének, hogy írj egy könyvet, akkor miről vagy kiről szólna? Milyen műfajban írnál?
    Szerencsére ilyen veszély nem fenyeget azért, hogy ez bekövetkezzen. De ha mégis, egyértelműen lektűr lenne,  és miről szólna? Ez nagyon nehéz kérdés. 
    Talán kutyákról, szénhidrátokról, és könyvekről. Minden olyanról, amiről bőven van mondanivalóm.

    • Melyik kedvenc íród boldog (vagy akár gonosz) szereplője lennél szívesen?
    Jean Webbster: Judy Abbottja a Nyakigláb Apó című könyvéből. Ilyen bajkeverő a világon nincsen több.
    • Milyen sűrűn porolod le a könyveidet?
    Havonta egyszer, ha van egy kis időm inkább olvasom őket,
    • Mennyi időt töltesz naponta olvasással és molyolással?
    A molyolás napi szinten a telefonnak köszönhetően szinte folyamatos. Az olvasás már nem ennyire rendszeres ( a háziállat aktuális igényétől függ) 
    • Mennyit tévézel és mi a kedvenc műsorod?
    Nagyon keveset, csak a Dr. Csont , a Castle,  illetve némi Agatha Christie feldolgozás miatt kapcsolom be a tévét.
    • Gondolkodtál már azon, hogy befejezed a blogolást? Ha igen, mi tartott vissza?
    Igen, körülbelül a harmadik template beillesztése körül. ( Persze, nem sikerült) 
    Végül Andi egy intenzív 4 órás gyorstalpaló keretében majdnem jobb belátásra bírt, de nagy megpróbáltatás volt.
    • És végezetül, ha megtehetnéd, akkor a Föld mely részére utaznál el szívesen, mondjuk egy hónapra vagy akár örökre.
    Egy hónapra szinte bárhova ( London, Párizs, Róma, Írország stb.) ,de örökre sehova, teljesen jó helyem van itthon.

    Remélem minden kérdésedre sikerült válaszolnom, a jelöltek megnevezésével és a kérdéssekkel szemben egy kicsit a türelmedet kérném, ugyanis hatalmas dilemmában vagyok: pofátlan kérésekkel bombázzam azokat akiket nem bírok, vagy a kedvenceimnél érdeklődjek ?  
    Nehéz eldönteni. 

    Sok puszit küldök és Gratulálok a díjhoz, neked is!
                                         Zs.


    Ugye, hogy egész értelmesre sikerült ?

    És persze itt van a levél, amit FFG-nek küldtem :

    Legdrágább Andi!

    Ezúton szeretném megköszönni neked a díjat amit küldtél nekem. Szóhoz sem jutottam amikor megnéztem az emailjeimet és megláttam a linket amit küldtél nekem. Nem is gondoltam volna, hogy az a 4 óras webszerkesztő tanfolyam ilyen mély nyomokat hagyott benned . ( nekem -1 ruhaméretben mérhető az a pár óra, de ennek nem te vagy az oka, hanem a XML fáj vagy mi a neve. )
    De mesélj, hogy telik a nyarad? Fogynak már a könyvek ? Ugye nem rohangálsz keresztül-kasul az országon kitömött könyves pakkal ebben a melegben? Még véletlenül se tedd, nem egészséges, ez az utolsó szünidőd használd ki ! 
    És végül mindenek előtt siess vissza Győrbe hozzánk, az egyetem környéken még a fűszálak is a te hiányodat zengik.
    De nem is szaporítom a szót tovább feleslegesen íme igyekszem legjobb tudásom szerint válaszolni a kérdéseire:

    1, Miért az lett a neve/címe a blogodnak, ami?

    Mármint "Papíron príma"? Egyszerűen azért, mert bármennyire is jóban vagyok az e-book olvasómmal, azért a igazi könyv mégis csak az amit a kezemben tudok tartani. Ezenkívül a tervbe vett Book&Biscuit jelen helyzetben eléggé sovány terjedelmű lett volna. ( de az októberre tervezett macaron tanfolyamról szóló beszámolómat csakazértis meg fogom írni és már azt is kitaláltam, hogy Szilvamag egyik blogbejegyzésére fogom kenni, amiért nekem ezt muszáj elkövetnem)

    2, Jártál már valamilyen könyves eseményen? Ha igen, min és hogy tetszett? (esemény pl.: könyvhét, könyvfesztivál, könyvszalon, molytalálkozó, író-olvasó találkozó stb...)

    Szinte minden létező könyves eseményre igyekszem eljutni ami a városban van, de a molytalálkozó a kedvencem :D és tudod miért ? Mert nagyon jól érzem magamat veletek.


    3, Miért döntöttél úgy, hogy blogot nyitsz?
    Ki szerettem volna próbálni, vajon képes vagyok-e rá? Így utólag visszagondolva, halvány fogalmam sem volt mivel járt ez a elhatározásom. ( Tudod az az ominózus délután amikor alig tudtam néhány értelmes mondatot kinyögni.)

    4, Melyik könyv az, ami miatt az olvasás szerelmesei közé kezdtél tartozni?
    Egy biztos,  nem a kötelező olvasmányok. Anyu motiválásként elárasztott egy csomó ponyvával és utána nem volt megállás. De ami nagyon maradandó könyvélményem volt : Sidney Sheldon: Mesterjátszma

    5, Szoktál magadnak saját adatbázist vezetni a könyvvásárlásaidról, a magánkönyvtáradról? (A moly.hu -n történő jelölés is ide számít).

    Igen , de ha heti 5 könyvnél többet szedek össze, azt már magam előtt is annyira szégyenlem, hogy már fel sem rakom a moly-os polcra.


    6, Ha a házadba csupán 10 könyvet vihetnél, mi lenne ez a 10?
    Anna Gavalda: Együtt lehetnénk
    Andrew Matthews: Élj vidáman
    Mary Ann Shaffer- Anne Barrows: Krumplihéjpite Irodalmi Társaság
    Jean Webster: Nyakigláb apó
    On Sai : Caldreon, avagy hullajelölt kerestetik
    Agatha Christie: Királyok és kalandorok
    Susan Elizabeth Phillips: Angyali csók
    Kerstin Gier: Smaragdzöld
    Loretta Chase: Az Úri csirkefogó
    1000 kérdés 1000 válasz ebül ( még nem jelent meg, de nagyon várom, érdeklődöm a kiadóknál folyamatosan)

    6, Mint magánember, támogatnál könyvtárakat akár vagyoni, akár tárgyi hozzájárulással? Miért?

    Tárgyival biztos nem . Inkább az ismerőseimet. Anyagival talán, ha ezzel tudok segíteni az olvasás népszerűsítésében.


    7, Mi volt a legkülönlegesebb élményed a blogoddal kapcsolatosan, amin nagyon meglepődtél?
    Ez egyértelmű számomra: az, hogy működik.


    9, Észrevetted, hogy nincs 8-as kérdés? 
    Nem,  lassan 10 óra van, ilyenkor már nem fog a fejem.

    10, Észrevetted, hogy 2 db 6-os kérdés van?
    Szerinted? és te, hogy 2 db 6-os kérdésre válaszoltam ?

    Jaj, ez majdnem olyan volt a vége mintha barchobáznánk. Te nyertél minden esetre :D 

    A kérdéseimmel és a jelöltjeimmel kis türelmedet kérem, nagyon -nagy döntéseket kell meghoznom. 
    De addig is várunk vissza Győrbe! és használd ki jól a nyarat !

    Hatalmas ölelést küldök a messzi távolból és gratulálok a díjhoz ezúton neked is!


    Puszi 
                  Zs.

    p.s: Szeptemberben molytali ????? Siess vissza Győrbe!!!!!!!!




        Szóval ezek a levelek mentek a lányoknak, most kezdhetek gondolkodni kit és milyen kérdésekkel bombázzák .

          Nagyon jó lesz :DDDDDDDDDDDDD

    Majd írok mire jutottam :D


    Zs.



















    4 megjegyzés:

    Szilvamag 2013. július 11. 12:17  

    Köszönöm a válaszokat, élvezet volt olvasni :D

    Zsuzsi 2013. július 11. 12:43  

    Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám!

    Mandi 2013. július 12. 1:43  

    Köszönöm a válaszokat! Igazán Zsuzsisak voltak :), jó volt olvasni őket :)
    És ígérem, amint tudok, megyek Győrbe, talán még nyáron is összejön a dolog (egy barátom vállalta, hogy adna nekem fedelet 1 éjszaka erejéig, ha felmegyek hozzá) :)

    Zsuzsi 2013. július 13. 6:42  

    Hohó az nagyon jó lenne :D Szóljál mikorra rendeljem a vasúthoz a zenekart a tiszteletedre!

    Megjegyzés küldése

      © NOME DO SEU BLOG

    Design by Emporium Digital