Olvasási válság

Kedves Naplóm !

Az év legröhejesebb bejegyzését követem el azt hiszem. Nevezetesen arról, miért nem megy az olvasás.
Kupacban állnak a könyvek a lakásban (sajnos a beszerzés terén a legkisebb probléma sincsen, a shopping üzemmód működik) az új polc amit kisírtam bármelyik pillanatban érkezhet. Én meg itt állok és lesek, mint Marci a moziban és egyszerűen nem haladok a könyvekkel. 
Nincsen kedvem olvasni. Vagy legalábbis nagyon, de nagyon lassan haladok. És nem értem miért. Illetve kapisgálom, de nem nagyon merek belegondolni sem. Vagy a 40 fok több agysejtet pusztított volna, mint hittem? 
Na mindegy, ezt jobb nem is boncolgatni, de jó lenne visszaállni az eredeti állapotomba, mivel tegnap megjelent az új Dan Brown könyv az Inferno, ezért megérné összeszedni magam. Be kell vallanom már angolul belekezdtem, de gyakrabban nyúltam a szótár felé, mint lapoztam, ezért úgy gondoltam a kódfejtés nem az én műfajon alapon inkább várok egy kicsit.
És íme elérkezett a pillanat: tegnap megjelent. Szóval gumicsizma elő és irány a könyvesbolt.
Remélem azért jutok is valamire vele .Nem ártana.

Zs.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital