Csoportterápia Győrben

Győri sorstársak

Kedves Naplóm!



   Azt hiszem hiszem a héten megint sikerült egy kicsit közelebb kerülnöm ahhoz, hogy a Pokol megrögzött könyvmoly szekciójában végezzem. Pedig olyan jól indult a hét...
Hétfő délután magasságában azonban ,a tervbe vett könyvstop miatt, eljutottam odáig, hogy választhattam vagy könyv, vagy fogom magam és előveszem az elrejtett étcsokis Tobleronémat, melyet kifejezetten  vészhelyzetekre dugdosok a szekrény mélyén.
Számomra is gyengének tűnő magyarázkodásomra itthon (vagy diétázom vagy nem veszek könyvet a kettő együtt nem meg) kérdő szemöldök ráncolás volt a reakció, de amit eltűntem a lépcsőn, mintha halk kuncogást véltem volna  hallani szeretett családom irányából.
   Mindezek után persze szégyenkezve indultam el pénteken a számomra Moly találkozónak álcázott csoportterápiára, ahonnan miért is ne ,megint sikerült egy nagy adag könyvvel hazatérnem.
Konklúzió: még több csoportos ülésre van szükségem a győri molyok vidám kis csapatával. hogy megfékezzem könyv gyűjtő szenvedélyemet.
    A délután remekül alakult: fél 5-kor a McDonaldstól indulva az belvárosi Alexandrát érintve ( de sajnos nem kifosztva) jutottunk el a Pálffy teraszig, ahol egy árnyékos asztalnál azonnal kezdetét vette az élénk beszélgetés. @FFG, @meseanyu, @Panda@katacita, Ádám, valamit @MFKata és kisfia Erik fantasztikus hangulatot teremtett pillanatok alatt. 
Könyvekről ,írókról és mindenféle csacskaságról beszélgettünk közel két és fél órán keresztül és mintha kezdeném érezni a hatását. Lehet megtért bibliofil lettem máris?
      De be kell vallanom, elrabolták a szívemet : mégpedig ez a picinke lurkó ( Elnézést édesanya ) 
Vén fejjel pancsiztunk a téren és nagyon jó volt nézni a fiatalember önfeledt játékát . 
Remélem minél hamarabb összeül a társaság megint, nagyon jól éreztem magam köszönöm nektek a szép délutánt!

Most megyek, ideje a vezeklésnek a heti eltévelyedéseimért. 

Egy bűnbánó bibliofil

Zs.
Az ominózus fiatalember : Erik

3 megjegyzés:

katacita 2013. június 22. 0:41  

Szuper volt a tegnap délután, jó volt találkozni veletek!
És gyönyörű a blogod... tetszik, ahogy írsz!

Zsuzsi 2013. június 22. 5:15  

Köszönöm szépen! Én is bízom benne, mihamarabb találkozunk ismét.

Lobelin 2013. június 24. 10:00  

Szuper lehetett!!:)))

Megjegyzés küldése

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital