Federica Bosco:Szerelmem egy angyal



Kedves Naplóm!

        A múlt heti molytalálkozó óta lassan több mint egy hét telt el, de közben annyi minden történt, hogy csak kapkodom a fejem. Ráadásul az állandó időváltozás miatt a szervezetem úgy döntött ideje ringbe szállni a Miss állandóan alacsony a vérnyomásom címért ,és kellő mennyiségű koffein nélkül csak lézengeni tudnék az életemben ahelyett, hogy aktívan belevetném magam a könyves nyalánkságokba.
Közben itthon kitört az anarchia, az eb lassan végképp átveszi a hatalmat az életem felett.
( nem mintha a könyvek és a koffein mellé nem illene be a sorba, de némi autonómiára azért lenne igényem)
Nem elég, hogy a kézitáskában ugrál, kaparászik, és pihen, a tetejébe még olvasni sem nagyon hagy.
Az utolsó könyv amit méltóztatott engedélyezni a Szerelmem egy angyal című könyv volt. 
      Be kell vallanom az olvasását az utolsó oldalakkal kezdtem (mint mindig) és egy kicsit húztam is a számat akkor, hogy na tessék ismét sikerült kikapnom valami depis, szenvedős valamit, kellett ez nekem ? 
De amint elkezdem a könyvet az elejéről, mint minden normális olvasó ,a történet hamar magába szippantott és alig tudtam letenni.
Mivel évek óta egy háztartásban élek  17 éves unokahúggal pontosan tudom milyen nehéz neki illetve a környezete számára is ,ez a kívülről idillinek számító időszak.
Mia regény főhősnője azonban sokkal nehezebb helyzetben van, mint sok kortársa.Szülei elváltak és az amúgy is szétesett családi kapcsolatai mellett, nehezen találja meg a hangot szüleivel.  
Az iskolában barátai támogatásával elboldogul , de a felnőtté válás buktatói bizony komoly kihívások elé állítják.
   Ebben a kaotikus helyzetben csupán két dologban talál megnyugvást: a balettben és titkos platói szerelmében Patrick iránt. Mindegyik elérhetetlennek tűnik számára, hiszen a balett iskolába való bekerülése anyagi szempontból megoldhatatlannak tűnik , a fiú pedig távol van az otthonától.
Miközben lassan lassan lépdel a felnőtté válás rögös útján ( első randevú, első csók, édesanyja új párkapcsolta) minden eszközt bevet, hogy megvalósítsa álmait. 
    Barátnője, tánctanárnője és nagymamája segítségével a balett iskola elérhető közelségbe kerül, valamint Patrick is felfigyel rá és boldogsága kiteljesedni látszik. 
A sors azonban kegyetlen, szeszélyesen ad, úgy is vesz el. 
Vajon, hogy birkózik meg a lány a csapással?
      Szerettem ezt a könyvet, és szerettem Mia karakterét. Egy nagyszájú mindent jobban tudó, mégis bizonytalan kamaszlány útkeresésének története volt számomra. 
Annyira hiteles volt a történet ,ahogy a határokat feszegeti a kapcsolataiban illetve hogy csak végletekben tud gondolkodni, hogy gyorsan meg is kérdeztem az unokahúgomat, ugye kizárta balettos pályát a repertoárjából?Ugye semmi reménytelen szerelem? 
(egy dolog olvasni róla, de végigasszisztálni itthon azért inkább ha lehetséges  köszönöm nem szeretném)
        Amit nagyon sajnáltam, hogy Patricket, oly kevéssé mutatta be az írónő, leginkább csak más szereplők leírásából kaptam némi ízelítőt mégis milyen a személyisége. Mert ha tényleg annyira tökéletes ahogy ábrázolták, akkor többet is bírtam volna viselni belőle. 
     A könyvön érződik, hogy egy több kötetes sorozat első része, és ez nem bosszant, hanem éppen ellenkezőleg, alig várom a folytatást. Remélem inkább előbb, mint utóbb megjelenik. 
            
Most lépek. Itt az új Eloisa James.Van zseblámpa és irány a beépített szekrény . 

   Senki sem talál meg.


Zs.






2 megjegyzés:

Mandi 2013. július 10. 1:55  

Szia!
Kaptál tőlem egy díjat: http://ffgbook.blogspot.hu/2013/07/dijazott-lettem-duplan-tettem.html

Zsuzsi 2013. július 10. 10:29  

Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám :D

Megjegyzés küldése

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital