Prológus helyett.....

Kedves Naplóm!

     Közel egy éve olvasgatok rendszeresen blogokat és a hét elején végre én is rászántam magam, hogy na akkor próbáljuk ki. De mégis miről írhatnék?
A divat változik, gasztroblogger mint égen a csillag ( a diétámról nem is beszélve), nem járom keresztül-kasul a világot ( útibeszámoló kilőve) a kutyám meg rajtam kívül senkit sem érdekel .
Egy szó mint száz, maradtak a könyvek. Megszületett a nagy ötlet:  könyves bloggerina leszek.
     És ekkor elszabadult a pokol...
Már a regisztráció sem volt zökkenőmentes, az első kisebb sokkot akkor kaptam, amikor mindenféle modulok jöttek velem szembe,és követelték tőlem , hogy szerkesszem meg őket.
És mi az, hogy blog template??? És Html ?
A többi riasztó izéről nem is beszélve, amikkel még a legvadabb rémálmaimban sem szeretnék találkozni többet.
    Mire idáig eljutottam a családomat, a kollégáimat , az összes könyves barátnőmet és ismerősömet tájékoztattam, hogy blog lesz.
 (Nem azért,mert így legalább 30 ember olvassa, de egy kis marketing nem árthat előre)
      Szóval már nem nagyon lehetett visszakozni sem, közben csomókba nyűttem a hajamat és nem nagyon jutottam előbbre. Mese nem volt, segítségre volt szükségem: telefonon, Facebookon, üzenetben izzítottam minden kedves ismerősömet ( akik előtte persze biztosítottak róla, hogy ez az egész gyerekjáték ), hogy elkelne némi segítség. Becsületükre legyen mondva segítettek.
      De ugye virtuális instrukciók, mint halottnak a csók legalábbis esetemben.
Végül Andi könyörült meg rajtam és ma délután gyorstalpaló blog szerkesztő tanfolyamot tartott nekem, de négy órás fejtágítás után még én vigasztaltam őt, hogy nem tehet semmiről, egyszerűen zéró.
     Tehát, négy nap intenzív blogolás után a webszerkesztés alapelvei helyett az alábbi tapasztalatokkal gazdagodtam:
1. Minden blogger mazochista.( Aki mást mond az Pinokkió)
2.Kiváló diétás módszer a blog szerkesztés elsajátítása, akár sikerül, akár nem.
!!!!(Utánanézni szabadalmaztatták-e? )!!!!
3. Maximum Wordben tudok szöveget szerkeszteni, és különben is minden jó úgy ahogy van , mert
                                                             Papíron príma.......


                                                                                                       Zs.
                                                                                                               







7 megjegyzés:

Szilvamag 2013. június 14. 12:49  

Sok jó könyvet és róluk szóló bejegyzést kívánok! És hogy leld örömöd az írásban!!!! :)))

Zsuzsi 2013. június 14. 13:15  

Nagyon szépen köszönöm. Igyekszem :D

Miss K 2013. június 15. 1:27  

Hajrá, Zsuzsi! : )

Zsuzsi 2013. június 15. 3:02  

:D az informatika nyerésre áll!

Zsuzsi 2013. június 15. 9:22  

A mátrixba ragadtam :(

Annie 2013. augusztus 6. 10:23  

Szia! Nem olyan nehéz a blogolás, majd belejössz. :) Én is analfabéta voltam, kicsit még az is vagyok ebben a témában, de azért már ragadt rám valami. Ha segítségre van szükséged, nyugodtan szólhatsz nekem is. :)
Drukkolok a bloghoz :)

Megjegyzés küldése

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital