Széljegyzet a tételek margójára, avagy könyvhét vizsgaidőszakban


Kedves Naplóm!

Nehéz olyan eseményről írni, amin nem veszek részt, de mégis igyekszem majd valami értelmeset összehozni. Az a helyzet, hogy erős hiányérzetem van, hogy erről lemaradtam az idei évben. Plusz frusztrál a meleg, és az, hogy igenis kényszeríteni kell magam, hogy elmerüljek a pszicho-blablában (amit év közben tátott szájjal és hegyes füllel hallgatok, valahogy most kevésbé vonzó, bár érdekesnek még mindig érdekes).
Oké, elég a nyavalygásból, reflexió off. 
Szóval lényeg a lényeg azért a magam dekadens módján úgy döntöttem igenis lesz könyvhét, igaz egyszemélyes de a semminél több. 
Szóval alapos kutatómunka után és a kiadók nagylelkűségének köszönhetően a finis után az alábbi gyönyörűségek büszke, bár lehet egy pár hétig nyűgös tulajdonosa leszek.

Alan Bradley: A jósnő kristálygömbje
(Flavia de Luce rejtélyei 3.)

Erről a könyvről, mit is mondhatnék anélkül, hogy ismételném önmagam?
Hogy alig várom? Kétségtelen.
Szerintem tövig rágom a körmeimet, hogy ez az elbűvölő kis boszorka mibe ártotta bele megint már magát.
Tiffany Reisz: A szent 
(Eredendő bűnösök 5.)

Egyértelműen ambivalens érzéseim vannak a könyvvel kapcsolatban. Nem a stílus, vagy a műfaj ami kétségeket ébreszt bennem, hanem nekem a 4.kötettel lezárult a történet. Kerek volt az egész. 
Ettől függetlenül biztos szeretni fogom, mert Reisz hihetetlen jól ír, de nem vagyok benne biztos, hogy tudni szeretném, hogy kezdődött Soren és Nora története. 
Persze előfordulhat, hogy az idáig megjelent 7 kötet mindegyikét elolvasom, de ennek a sorozatnak az esetében vagyok úgy, hogy jobban szeretném a saját fantáziámra bízni az előzményeket.

Marni BatesMenő-riadó Kambodzsában
(Smith Gimi 3.)
LOL a javából. Nem számítok magasröptű gondolatokra, de ha Bates hozza a formáját akkor kellemes-kikapcsolós nyári olvasmány lesz.
És ez a tervem a nyárra. 
Most megyek, bár az alvás mostanság nem divat, de nem árt. 
Talán holnapig egy új agyat is rendelhetek valahonnan, vagy a régihez egy kompatibilis külső vinyót....
Jó szórakozást mindenkinek! 
Zs.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital