A nyári kedvencek voltak....

Kedves Naplóm!

   Szóval ismét beköszöntött a október is. Hivatalosan is vége a nyárnak, arra gondoltam ideje egy kis számvetést készíteni mégis mik voltak a kedvencek az elmúlt pár hónapban.
Sajnos nem sok. Ez részben az én hibám is.
     A vizsgaidőszak alatt beszerzett könyveim, hogy is fejezzem ki magam ?? Ő...Ö, szóval nagyrészt pocsék ízlésre vallanak. (Julie Orringer: Légzőgyakorlat fuldoklóknak című könyvének megvásárlása khöm, azt hiszem már a végkimerülés határán történt és nem hiszem, hogy sok önvizsgálat kellene hozzá miért is tettem)
    Mindegy, elolvasva nem lesz, de jól mutat a polcon. Azt hiszem ezt hívják járulékos veszteségnek.
Viszont azért szerencsére akadtak nagyon jó pillanataim is. A szirupos, giccses ízlésem nem hagyott cserben és sikerült pár igazán szórakoztató darabra is szert tennem.
                                Jennifer Probst: Keresd... sorozat 1-2 kötet
        Például Jennifer Probst új sorozatának köteteivel. Szkeptikusan vettem a kezembe őket, mert az előző sorozatát a 3. feléig bírtam és utána röpült a háztartásból. Ehhez képest kellemesen csalódtam.
Persze nem irodalmi műremek és jellemzően jelen van a csajos picsogás, ami az őrület határára szokott sodorni, de a medence mellé 40 fokban tökéletes volt.
Külön öröm, hogy idén egy könyv sem ázott szét szieszta közben, és ez esetben nagyon jól jött ki.
A szokásos hisztis nő, hisztis pasi civakodnak, összejönnek , bonyolítanak, szétmennek, de nem tudnak végül egymás nélkül meglenni és happy end megvan. Vicces,  épp amennyire kell és csak annyi giccs van benne amennyitől nem émelyég a gyomrom.
Azt hiszem pontosan erre volt szükségem.
Julia Quinn : A korona szolgálatában  sorozat 1-2 kötet
                     
       Julia Quinn ismét hozta a megszokott formáját. A Csudajó és a Bevelstroke trillógiák után egy kicsit bizalmatlan voltam vele. Annak ellenére, hogy szinte minden rajongó ezerrel odavolt értük, nekem valahogy nem igazán jöttek be. Ebben a szellemben vettem kézbe először a Hogyan fogjunk örökösnőt. Hát már az első lapok után majdnem belefulladtam a vízbe és jobbnak láttam gyorsan távozni szilárd talajra, nehogy megfulladjak a  nagy nevetéstől. 
Mert, vicces és eredeti volt minden sora. A meglepetés azonban a második kötetnél ért, amikor az egyik mellékszerepőben azonosítottam Lady Danburryt, akit a Bridgerton könyvekben annyira megkedveltem. 
Louise Mensch: Drága szépség
      Meseszerű történet egy szegény, de nagyon szép lányról, aki kemény munkával és sok buktató után valóra váltja álmait. Modern Hamupipőke történet a szokott ármánnyal és szerelemmel és egy rakat gengszterrel. A régi Sidney Sheldon regények hangulatát idézte fel bennem a könyv és be kell vallanom, remélem az Erawan kiadó további könyveket is hoz az írónőtől.
      És persze nem maradhat ki a Nagy szeptemberi kedvenc sem:
Lisa Kleypas: Married by Morning
     Be kell vallanom valamit: rühellek idegen nyelven olvasni. Egyrészt sznobságnak tartom, márészt olvasás közben a szótárral szórakozni, na nem köszönöm. 
Mivel azonban reális  eséllyel egyik kiadó sem veszi át az Ulpius által elkezdett sorozatot valamit tenni kellett az ügyben. 
Hamar letudtam a könyvet önmagamhoz képest és nem bántam meg, hogy elkezdtem. Az egyik legjobb könyv volt, amit Kleypas-tól valaha olvastam. Cat és Leo Hathaway története feltette a koronát a sorozat többi kötetére. Ha Beatrix könyvének nem is ugrok neki rögtön, akkor is kerek a családregény számomra. 
     Ami a könyvstoppot illeti hivatalosan feloldva. Szóval rendelhetek bátran és azt hiszem ezt ki is fogom használni. 
Hosszú lesz az Ősz ! 
                                  


Zs. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital